Teljesen új kialakítás: a külső alkatrészek formája lehetővé teszi a hátsó váltó eltérő szögben történő mozgását, az új belső kialakítás pedig a láncot közelebb tartja a kazettához, így jobb erőátvitelt, precízebb és biztonságosabb kapcsolatot a lánckerék és lánc között. Ennek eredménye a kopásnak kitett alkatrészek nagyobb tartóssága. A hajtóműház belsejében elhelyezett speciális lánckerék egy téglalap alakú rugóra hat, amely lehetővé teszi az alkatrésznek a lánckerekek ívét tökéletesen követő pályán való mozgását, a Medium kanál pedig biztosítja 11-23 -tól 11-32 kazetta használatát. A Karbon anyagok használata rendkívül könnyű súlyt és merevséget eredményeznek.
FELSŐ és ALSÓ TEST monolitikus technopolimerből és karbonból: maximális könnyedség, mégis ellenáll az ütéseknek és az elemeknek. Alumínium rögzítőcsavar: a két részből álló rendszer 53%-al könnyebb, mint az acél és 22%-al könnyebb a titánnál, anélkül, hogy az ellenállás és a merevség csökkenne, miközben meghosszabbítja az alkatrészek élettartamát.
A HO ( Hydraulik optimalization ) már tárcsafákkel szerelt vázakra is alkalmas.
Súly 166g